Esraa32 Ben ilk 4+3 te gittim adet tarihime göre doktor belki kese görünmez alttan bakmamız gerekit dedi ama karından bakınca hemen gözüktü . 7+4 te falanda karından kalp atışına baktı duyamadı birazda göbeğim vardı benim alttan bakıyım mı dedi sorun olmazsa bakın dedim baktı ve çok net duyuldu şükür 14+3 üz sağlığımız yerinde