Bskaydn aysenur1010 bende yeni atlattım enfeksiyonu. Molcef 400mg verildi, tam olarak iyileşme olmadı. Sonra monurol şase ve piyeloseptyl 100 mg ile tedaviye devam ediyoruz ama doktorunla görüşmeden ilaç kullanma Allah şifa versin
gulfem_93 aysenur1010 ben de 1 tane saşe ve piyeloseptyl diye bir antibiyotik kullandım. Diş iltihabı da çektim sıklıkla onun için de augumentin yazdı doktorum onu kullandım idrar enfeksiyonuna da aynı anda iyi geldi.
Ayssmom aysenur1010 Birsürü antibiyotik kullandım hepsi tırttt en iyisi fitil içinde 2 adet var 3 gün arayla kullanıyorsun
Mhr13 aysenur1010 tek kullanımlık saşe vermişti 2 sefer ondan kullandım. Birde 6 gün fitil kullandım. ama geçmedi yapışınca yapışıyor malesef 2. Ayımda başladı hastanede bile yattım 4 gün 7. Ayıma girdim hala devam