Canlar ben bu ay soğan suyu içtim adet olmadım 20 gün geçikti adetim kan verdim 1.20 çıktı test yaptım tek çizgi kan vereli bi hafta oluyor hala adetim yok hiç bir belirti yok belim ağrıyor sadece arada sizce yükselir mi yoksa adet söktürücü kullanmalı mıyım soğan adetime etki yapmış olabilir mi acaba anlamadım ya