Kızlar iyi akşamlar herkese kafama taktığım bi konu var 😓 evlenmeden öncede sağ göğsüm sol göğsümden büyüktü doktora gitmiştim herhangi bi sorun çıkmadı çok şükür her kadında olan bi durummuş şimdi evliyim hamileyim normal olarak göğüslerim dahada büyüdü ama sağ göğsümle sol göğsüm arasında orantısızlık dahada fark edilir duruma geldi sağ göğsüm sol göğsüme göre dahada büyüdü aynı durumda olan var mı Doğumdan sonra bebek emdikçe normale döner mi acaba yada bebek emmeyi bırakınca düzelir mi 😓