Papatya_1 Merhaba , 7+2 gebeyim kızlar kan uyuşmazlığımız var ama 2 güne bir gelen lekeden çok korkuyorum sürekli acil e gidiyorum düşük riski diyor başka bir şey yapmıyor , böyle yaşayan fikir sahibi olanlar yardım eder misiniz lütfen 🙏🏻
Yeliz4 Papatya_1 rabbim şifa versin inşAllah sağlıkla alırsınız kucağınıza. Hiç düşük önleyici iğne fitil vermedi mi dr
Meryemdimetoka Papatya_1 Öncelikle Allah sifa versin. Benim de ayni sorun olmusti ilk gebeligimde. 4 ay boyunca lan geldi leke leke. Hic uzme kendini . Yapacagin en guzel sey iyi beslenmek ve kendini yormamak.hatta mumkun oldugunkadar yat. Dua edeceğim.sana. Rabbim evladina saglikli bir ömür versin.
Nihannil2015 Bezmi alem Dragos hastanesi Doktor Ebru Karaca ve hastane ile ilgili bilgisi olan var mı? Papatya_1
Nihannil2015 Papatya_1 Papatya_1 Öncelikle çok geçmiş olsun aynı durum bende de olmuştu doktorum kan uyuşmazlık iğnesi ve düşük iğnelerini sırayla yaptı doğumdan sonra tekrar kan uyuşmazlık iğnesi vuruldum
noktaninannesi Nikah kıyılmadan önce evrak tamamlarken kan uyuşmazlığına bakılmadı mı acaba? Yanlış anlamayın sadece merak ettiğim için soruyorum ve çok geçmiş olsun 🤲🏻🤲🏻
Papatya_1 noktaninannesi Estağfirullah canım kan uyuşmazlığı olduğunu biliyoruz evet iğnesini oldum 1 geçtiğimiz çarşamba
Papatya_1 Meryemdimetoka amin canım çok teşekkür ederim, dikkat ediyorum canm beslenme dinlenme ama ne kadar da olsa ev işi mecbur yapıyorum
Papatya_1 Nihannil2015 çok sağol canım , kan uyuşmazlığı iğnesini geçtiğimiz çarşamba oldum 2 ay idare eder diyorlar doğru mu sen kaç defa oldun iğneyi ? Birde sağlıkla kucağına aldın mı kuzum umut ol bana inşallah
SERNUR Papatya_1 kan uyuşmazlıgı için test yapıldımı acilde, progestan fitil, ilaç veya düşük önleyici igne yapılmadımı canım 😔 çok geçmis olsun 🌺
Papatya_1 SERNUR progestan zaten normal de de kullanıyorum canım iğne de geçen hafta pruluton du yanlış hatırlamıyorsam canım
Nihannil2015 Papatya_1 gebelik sürecinde bir kez oldum kan uyuşmazlık iğnesini ancak doğum sonrası 2 gün içerisinde ikinci gebelik için tekrar yapılması gerekiyor bol dinlenme sakinlik Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🦋 İlk bebeğimdi şimdi 6 yaşında küçük hanım kardeşi olacağını öğrendik iki gün önce heyecanla onu bekliyoruz😀
SERNUR Papatya_1 aktif kanaman varmı diye baktılarmı canım. Benimde olmustu diger gebeliklerimde lekelenmem. Rabbim nasipse ettiyse seninle olur sen içini ferah tut 🥰🌺
Zeynep0606 Papatya_1 cnm bu haftalar yerlesme kanamasi oluyor benimde esimle kan uyusmazligim var ilk gebeliginse korkma dogumdan sonra igne olucaksin zaten diger gebeliklerinde 28. Haftada ve dogumdan sonra vurulacaksin
Ada3562 Papatya_1 bizde de var ilk kızımda protestan kullandım 28. Hafta da iğne oldum. Düşük önleyici protestan vermediler mi
Papatya_1 SERNUR kanama aktif kırmızı değil canım bazen pembe bazen kahverengi ama koyu değil af edersin günlük pedime bir kaç damla ama gene de korkuyor insan
ebru5855 Papatya_1 bende de kan uyuşmazlığı var düşük riskide vardı kan uyuşmazlığı iğnesini kanamam olduğu için erken yaptılar haftada bir düşük iğnesi vurundum 26. Haftaya geldim çok şükür haftaya tekrar testler yapılcak doktorum gerek duyarsa kan için tekrar iğne yapılcak bence sende doktorunla görüş ve dikkat et İnşallah sağlıkla geçer hamileliğin💛
Papatya_1 ebru5855 düşük riskini bu lekelenmeye göre mi karar veriyorlar canım daha çok yeniyim bilmiyorum endişe ediyorum uyuşmazlık iğnesini ben çok erken vurundum bi sakıncası olur mu acaba , çok teşekkür ederim sende sağlıcakla kucağına alırsın inşallah canım
Papatya_1 Nihannil2015 gebelik sürecinde bir kaç defa olunması sorun oluyor mu peki canım , çok sevindim sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🙏🏻