Kızlar merhaba daha once de bu konuda post actim ama cok net yanıt alamamıstım pandemide devlette sezaryen dogum yapan varmı odalar da 2 hastamı kalıyor yoksa tek kişimi normalde 2 olur devlette ama sonucta pandemi var acaba tek kişi kalamaz mı bilgisi olan var mı acaba