Benim doktorumun son dakikalarıydı çıkacaktı son anda kalp atışları biraz yüksek dedi ben de hurma yedim dedim o an öyle kaynadı şimdi aklıma gelmişken sorayım dedim. Perşembe tekrar bağlanacağım nst ye ama aklıma takıldı bir sıkıntı yoktur inşallah 🙏🏻