sevgiseli_ nazliakdag35 ben içtim çok kez bi sıkıntı yaşamadım içilmemesine dair bişeye rastlamadım hiç🤗
Ekimmeselesi nazliakdag35 günde sadece 2 bardak demisti Dr. Sen riske atma cay bardağında iç :) maydanoz soğan tarcın uzak dur. Riskli
mlkkk nazliakdag35 doktorum içebileceğim söyledi. İlk üç aydan sonra abartmadan herşeyi yeyip içebilirsiniz
BaharCos Ben bitki çayı çok severim ama bana dikkatli ol poşet olanlardan içme arada sırada kendi yaptığın ihlamurdan içebilirsin demişti. İlk aydan beri içiyorum haftada en az bir.