muruvvet20 ilk basta bulantı kusma sonra covid oldum kusmam 17. 18. haftaya kadar gecmedi sonra bas agrılarım basladı mide yanmalarım basladı bel agrım ve diş ağrım oldu bugu. kanal tedavisi oldum 22 haftalıgım hala bitmedi çilem. Birde üstüne ikili testte risk çıktı nifty testi yaptırdım 2 hafta gerilimli sonuc bekledim şimdide bebegin bagırsagında genişleme var dediler takip edecekler bir türlü şikayetlerim bitmedi 😞