_imra_1213 Kizlar bugün çatı muayenesi yaptı doktorum, eve geldim akşam kahve rengi akıntım olmuş çok değil lekelenme diyelim normalmi? Bide ntsde sancılarım çıktı doktorum haftaya çağırdı tekrardan artık sık gorecem seni dedi :)
Yeliz4 _imra_1213 hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah çatı muayenesi genelde doğumu başlatıyor bir kaç güne belki de mucizen kucaklarında olur ☺️🙏
gulsah9534 _imra_1213 bugün bende çatı muaynesi oldum kanama oldu birazcık ama başka bir sıkıntım olmadı doktorum normal olduğunu söyledi ☺️ İçiniz rahat olsun inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi 🙏🏻
Enesimmm _imra_1213 bende 38+2 yim henüz çatı muayenesi olmadım çok korkuyorum. Zor mu? Karnımdan baktı geçen hafta açılma yok dedi su kan hiçbişey görmedim henüz.
_imra_1213 gulsah9534 amin cümlemizi inşaallah Rabbim sağlıklı kavuştursun 🤗, en kötü doğururuz bence 😀
_imra_1213 Enesimmm yok canım muayene yaparken sıfır acı oluyor benim ikinci çatı muayenem, ilkinde akıntı olmamıştı 🙂 korkacak bişey değil bana inan