Canssu61 Neden göğüs kafesi ağrır ki Bi insanın ağrıdan hareket edemez oldum resmen gebelik le alakalı mı yoksa başka bişey mi yaşayan var mı böyle
Buketkucuk Canssu61 bebeğiniz büyüdükçe göğüs kafesinize baskı yapabilir, oraya dayanıyor da olabilir bu ağrı yapar ama doktorunuza danışmanız en iyisi
Kaderimm Canssu61 aynı dertten muzdarip in cnm bebek buyudukce ağrı kemik batması oluyor çalıştığım kadın doğum uzmanına sordum bende yapilacak bişey yok dedi ilk gebeligimdede çekmiştim bundada var malesef
Canssu61 Kaderimm ağrıdan hareket etmekte zorlanıyorum göğüs kafesimin olduğu yer de sizliyo bu böyle sürecek mi son zamana kadar acaba yoksa geçer mi kısa sürede
Kaderimm Canssu61 Ben dogurana kadar çektim cnm ya genelde akşamları vuruyor ağrı gün içinde de yokluyor Allah kolaylık versin umarım geçer . Genelde zayıf minyon tipli insanlarda daha çok olur 😔
ebrusb aynı sıkıntı bende de var ve doktorum bana ne zaman ki o ağrın geçer bil ki doğumun yakın demişti
Canssu61 ebrusb agrimizin geçmesini bekleyelim o zaman ama daha 33 haftaligiz gerçi daha çok var geçmesine o zaman