neslikay ben memnunum, çok naif kibar, ilgili bir doktor bana kendimi iyi ve güvende hissettiriyor. Beklentinizle de çok alakalı tabii, doğum doktoruyla enerji tutması çok önemli ben başından beri ona gidiyorum, son ayımdayım, şimdide dua ediyorum inşallah hayırlısıyla doğuma da onunla devam ederiz bir sorun olmaz diye☺️