aminemm0608_2014 Meleksimaa ayy bende Çarşamba gideceğim ilkkrz bebeğim tahminimce 5+6 oluyor yarın Çarşamba ya tam 6 hafta olacak artık kaç kese kalp atışı duyulacak mi ne kadarlık tam olarak öğreneceğim sabırla bekliyorum sizinde Rabbim gönlünüze göre versin
yeteravci Meleksimaa bizde ayin 3 ünde dinlycegiz allahm nasip ederse ben cok heycanliyim korkuda var neden korkuyorz ki acabaa
Meleksimaa Boş kese diş gebelik olayı var internetlerde psikolojimi bozdu artık içim de bi korku yarattı
Meleksimaa aminemm0608_2014 aynıyızı sana tavsiyem çok ınternetteki şeyleri okuma kafa çok karışıyor hep olumsuz düşünüyorsun
Selay464 Benimde 4+4 şu an henüz keseyi bile göremedim. Aynı şekilde bende çok tedirginim. Haftaya salı günü gideceğim doktora. Çok araştırmakta iyi değil insanın kafası karışıyor yaa…
Meleksimaa yeteravci videolar imaretteki olumsuz videolar bu kadar korkutuyor allahım izniyle birşey olmaz inşallah
Gamzeoks Bende 5+3 üm en son 4 haftayken gitmiştim kese göründü bebek yoktu çok küçük bekleyelim dedi gitmeye korkuyorum psikolojim bozuldu 6 haftayı bekliyorum 😕
Meleksimaa Gamzeoks benim de çok küçük 10 gün sonra gel dedi çarşamba günü gidecem okadar korkuyorum ki
Buketkucuk Meleksimaa 5+5 haftalıkken öğrendiğim gibi gittim bir kaç gün sonra duyduk zaten kalp atışlarını 😜🙏🏼
Gamzeoks Meleksimaa bekleyebildiniz kadar bekleyin ben doktoru değiştiricem boş gebelik falan diyince moralim bozuldu ona gitmek istemedim biraz büyümesini bekleyip öyle gidicem bende cesaret edemiyorum gitmeye..
Ebrugkblk Gamzeoks benim doktorumda 7. Haftalıkken duyamadık kürtajla alıcaz dedi hemen ben de başka doktora gideceğim. Beklemek o kadar zor ki ama hemen gidersem de büyümemiş olur da yine duyamam diye de korkuyorum. O kadar belirsiz bir durum ki 😔
Meleksimaa Buketkucuk hayırlı olsun allah kucağını almayı nasip etsin inşallah bende yarın gidip kalp atışlarına bakmaya gidecez dua edin İnşallah duyarım