Kanamam olunca doktora gittip bebekte bi sıkıntı görmeyince alttan muayenede enfeksiyon ve rahim ağzında yara olduğunu söyledi . Erken doğumu ve düşüğü tetikler dedi. Araştırırkwn kimsede nerdeyse geçmediğini okuyorum böyle olup geçen hiç mi yok neler yapabilirim geçmesi için . İlaçlar verdi doktorum onları kullanıcam ama . Çok endişelendim