Sevalkoyuncu Arkadaşlar 16+4 haftalık hamileyim arada kasık ağrılarım oluyo sanki yanıyo bıçak saplanıyo geçiyo gibi başına gelen var mi acaba bide hareketlerini hisseden var mı
Cansu_okan Sevalkoyuncu şuan aynı acıyı çekiyoruz bnada aynısı oluyor bazen bebeğimin sağlıklı olduğunu Bildiğim halde piskolojim bozuluyor Bebeğiminn sağlığına kafam takılıyor Ama doktorlar normal diyor korkulacak bir şey yok diyor öyle idare ediyorum cnm sende de normal bu 😍
Candan1985 Sevalkoyuncu bende 15 haftalık hamıleuım ve rahımde kasılma çıktı ıgne ve serum tedavısı uuguladılar sen mutlaka Dr una söyle canım haberı olsun 😊
Papl Sevalkoyuncu bizde şuan 10+4 olduk kasıklarım felaket ağrıyor ağrısından dün gece kalkdım ağladım sonra ılık duş iyi geliyormuş onu duydum kalktım bi duş aldım kasıklarıma ılık su tuttum ve geçti sende çok ağrırsa yapabilrsin canım 😊
Asyaayaz1 Canm en iyi bilgiyi doktor verir bu dönemde normal denildi bana hep benmde öyleydi bugun doktora gitti malesef suyum biraz fazla çıktı 16+5 im
Sevalkoyuncu Cansu_okan inşallah tşk ederim sağ Salim alalım inşallah kucağımıza 🙏çarşamba kontrol var bakalım ,hareketlerini hissetsem rahat edeceğim de hissedemedim
Cansu_okan Sevalkoyuncu braz Zor hissetmek bnde arada sırada hissediyorum cnm inş sende hısedersin 😘🥰
Asyaayaz1 Sevalkoyuncu Bebek için tehlikeli diye biliyorum cnm teşekkür ederim cnm diyetle halledicez allahın izniyle🤲