Arkadaşlar biraz özel olucak ama ne yapacağımı bilemediğim için buraya yazma ihtiyacı hissettim ben 34. Haftadayım bebeğim hala dönmedi ve suyunun az olduğunu söylemişti doktor az önce lavoboya gittim tam iç çamaşırımı indirirken azda olsa bişeyler aktı sizce endişelenmelimiyim