Sibel88g Kizlar merhaba, Bugun sabahtan beri karnim kasilmis durumda ve cok sert. makatimda baski hissediyorum ve kasik agrilarim var.. yalanci sanci midir yoksa dogum belirtisi mi??
Damla________ Sibel88g dakika tut düzenli bi şekilde sıklaşıyor ve agirlaatigini düşünüyorsan git açılma varmi diye bakarlar yoksa yürüyüş yap açılma olsun tecrübeyle sabit konuşuyorum 😬
esras Sibel88g bebek doğum kanalına inmiştir benimde makatımda çok baskı vardı doktor kanala yerleşmiş ondan dedi ve kasıklarımda da sancı var dediğin gibi karnım sertleşiyor
esras Sibel88g ama doğum belirtisi mi bilemem zaten doğum sancısı gelirse doktorum anlarsın zaten dedi
Anm benimde karnm cok sert olursa acile git demishdi doktorum, bugün gitdim sancilarm cikdi ama daha dogum sancisi degil dediler. 37+1 senin ama agrilarn varsa git görün bence
Sibel88g Mümkün olduğunca geç gitmek istiyorum aslında ondan emin olamıyorum hala şıklasma olmadı sancılarda
Sibel88g esras yarın kontrolüm var muhtemelen dediğin gibidir bakalım artık ne zaman gelmek isterse :)