Öncelikle sakin kalmaya çalışın, banada doktor suni sancıyla başlatalım dedi sonra gerek kalmadı çünkü sancım kendiliğinden oldu fakat açılmam ( çatım da çok darmış benim )çok yavaş ilerlediği için 18 saat açılma bekledikten sonra suni sancı verdiler adet sancınızın kat kat fazlasını düşünün ama bebeğiniz için dayanıyorsunuz emin olun umarım kolay bir doğum olur ve çok kısa sürede bebeğinizi alırsınız kucağınıza ❤️