hanımlar doktorunuz doz ayarlamasını nasıl yaptı. yeterli olup olmadığını anlamak için testler yapılıyormuş bana kimse böyle bişeyden bahsetmedi 20 +4 günlük gebeyim 3 gende heterezigot ve beta2 glikoprotein ıgm pozitif 4 binlik oksapar ve 100 mg coraspin kullanıyorum yeterli olur mu? bi tedirgin oldum. doktorum test yapmadan yeterli olabilceğini söylemişti ama neye dayanarak böyle bişey dedi bilmiyorum kiloyla falan alakası var mı?