Asyaayaz1 Kızlar 16+5 im bir haftadır hafif kasıklarım ağrıyordu bu haftalar normal denildi ama bugun artık gittim hastahaneye suyum biraz fazla çıktı diyet uygulamamı istedi doktor düzene girermi 🥺
gulfem_93 Asyaayaz1 benim de suyum ilk zamanlar fazlaydı herhangi Bir diyet vs yapmadım izlemde kalcaz dedi doktorum ve tehlike sınırını da aşmadı hiç. 35.haftamdayım suyum normale dönmüş
Ekimmeselesi Asyaayaz1 seker testine gore diyet uygulanıyor diyebiliyorum benimde suyum fazlaydı ama sekerim yoktu diyet uygulanmadı ve Rahim agzı yetmezliği çıktı.
mlkkk Asyaayaz1 bildiğim kadarıyla suyun fazla olmasından ziyade galiba dikkat etmezsen bebiş birazcık tosuncuk doğabiliyormuş kilo yönünden
Ekimmeselesi Asyaayaz1 canım bazı Dr. Çok ezbere uygulama yapıyor. Farklı bir kaç Dr. Yine git. Karbonhidrattan uzak durman yeterli diyet agır yani