Hkk0809 Merhaba hanımlar düzeltilmiş beta değeri 0.50 üzeri kız, altı erkek diyorlar. Doğru mu sizce ?
Edaaydin Nenim 0.57!erkek çıktı canım yalan onlar cinsiyet için bile ne ipi ne karbonatı kaldı hepsi kız göstermişti erkek çıktı 😍
Hkk0809 Batıl şeylere pek inanmam ama çok heyecanlı ve eğlencdli geliyor şu an hamilelik çok başka bir duyguymuş 😍😍