Merhaba sezeryan oldum bugün 4. Gunum ilk 3 gun sutum gelmedi kaynanam zorla mama werdi bebege simdi bebek sutumu emmiyor. Acaba gücü yok diyemi yoksa mamaya mi alıştı acil yardım edermisiniz birde goguslerim cok sknca sut gelio bebek emmedigi için sutum akmıyor napabilirim?