Esrasrgzl bemimde oluyo canım normal yani bu 2 inci gebeliğim ilk gebeliğimdede ole oldu doktorum kardiyolojiye yönlendirdi gittim ekk ye soktular beni dedi kalpte yok gebeliğin 4 ayından sonra başlar yavas yavas iş yap benim yaz bebeğidi dedi güneşli havada yürüyüşe çıkma uyguladım şükür bi sıkıntı çıkarmadı simdi ikincidsde oluyo deein nefes alıp verince geçiyo 130 lara çıkıyo nabxım