ys2021 inşallah çıkmaz canım 😔 ben 32+4 haftamdayken ödem yüksek tansiyondan dolayı 1 gün yatisim yapıldı 24 saatlik idrar kan vs bakildi bende gebelik zehirlenmesi baslamis yavastan doktorum takip edecegiz dedi surekli tansiyon olcuyorum yuksek cikinca bilgi veriyorum her hafta kan idrar tahlili veriyorum 36 37 en geç 38 de sezeryan olcam normal doğum risk olur dedi tansiyon yüksekliğinden şuanda 34+3 oldum. Doğumun yakın gene canim senin rabbim inşallah tertemiz çıkartır sonuçlarını hiç üzülme canım ☺