25 günlük bebegım kakasını yaparken çok ağlıyor kakası katı degıl ve günde 2 kere yapıyor kabız degıl amw neden ağlıyor . Anne sütü veremıuorum sadede similac mama yıyor kendı kendıne gaz da çıkarıyor basına gelen varmı böyle bı durum o ağladıkça içim gidiyo doktora götürmem gerekır mi acaba