MERVESK ahh canım benim aynı şey benimde başına geldi. Sezeryan olduğum için 2 seneye yakın bekledim. Aslında sezeryan bahaneydi kendimi hazır hissetmiyordum hiç bir şekilde.Çünkü yaşadığımız şey insani çok derinden etkiliyor. Şimdi yine hamileyim 23. Haftanın içindeyiz. Erken doğum daha önce olduğu için ilaçlar kullanıyorum,daha sık kontrole gidiyorum vs.. Tam zamanı gelince sende anlıyorsun zaten çünkü içimizdeki acının bir nebze de olsa hafiflemesi için bir bebek lazım. Rabbim sağ-salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲🤲