babymom16 Biberonu çocuk doktoru arkadaşım meme reddi yaşamamam için hiç almamı önermedi. beklenmedik durumlar için Ucu kaşık gibi olan biberonlardan bir tane edinmemi önerdi. Ben yine de ne olur ne olmaz diye en küçük boyundan bir tane normal biberon aldım. Avent ve Lansinoh hakkında çok okuduktan sonra Lansinoh seçtim. memnuniyet oranı daha yüksek gibi geldi. Cam almadım, anne sütü cam şişeye koyulmaz gibi bir şey okudum ama doğruluğundan emin değilim. Bir de ileride bebek kendi kendine tutamıyormuş cam şişe ağır olduğu için.