Bende şehir hastanesine gidiyorum bir sıkıntı yaşamadım .İki arkadaşım da orada doğum yaptı çok memnun kalmışlar. Ayrıca bir arkadaşımın akrabası orda 1 ay önce doğum yaptı. Ebe çok güzel ilgilenmiş duşa sokmuş,yıkamış,giydirmiş doğum sonrası da bebekle anneyle çok güzel ilgilenmişler inşalalh bize de öyle denk gelir .Evet pandemiden dolayı refakatçi almıyorlarmış.