Manaymanay Benim ayaklarım da çok kötü artık acıyor bacaklarınıZı düz yatıp duvara doğru yaslayın biraz iyi geliyor ben öyle yapıyorum
Ilaydakose Buz koyuyorum ben 32.haftadayım ayak şişmeme kramplarda eşlik ediyor 29.haftadan beri ve bol su için başka bi çaresi var mı bilmiyorum ve yüksekte tutuyorum
klebsiella Kizlar bende 3 hafta oyle dolastim sol ayagim sisiyor sadece. Ayaginizi yukari kaldirip dinlenin 1 saat ciddi anlamda sisme indi su an yok mesela işe yariyor cidden.
AytlKandemir Ayakları 2-3 minderle yükseltip o şekilde 1-2 saat bekletip kan akışını hızlandırmak,soğuk-sıcak su tutmak birazcık rahatlatır başka yapacak birşey Yok arkadaşlar
dilek1 AytlKandemir soğuk suya tuttum bugün 2-3 kere biraz iyi geldi sonra tekrar şişti 🤷🏻♀️ sıcaklardanda olabilir sanırım
Bitanesi Ellerim ayaklarım kocaman oldu görüntüsü dışında acı vs yok da koca ayak oldum geçer inşallah doğumdan sonra😂
SevgiGzalAte Slm arkadaşlar ayakları tuzlu da bekletmekte su çok iyi geliyor ve uzanıp dinlenin ve tabiki biraz yüksekde olsun ayaklarınız ve çok fazla ayakta durmakta ayakta ve ellerde ödem yapıyor ve bol bol su için 😉
dilek1 SevgiGzalAte ben hiç yerimde durmuyorum belkide ondan şişti 🤷🏻♀️ ama tuzlu suylada bi denicem çok teşekkür ederim
Zagrozunannesi O kadar agrıyor ki artık hele sabahları kalktığım da şişmiş oluyo ve üstüne basamıyorum 1 hafta ıcınde oldu tuzu kestim zaten herhalde az su içiyorum diye böyle oldu🤷♀️🤧🙅♀️🤷♀️
dilek1 Zagrozunannesi tuzu çok yeme zaten en güzeli birde çok su iç benimde iki gün önce başladı hiç birşey yoktu ne güzel 😞
Adabahar Kızlar hed akşam leğenin içine su buz ve kaya tuzu ayıp bekliyorum yarım saat hatta kalkıyorum birdaha yapıyorum iyi geliyor hep ateşini de alıyor tavsiye ederim başka yolu yok sanırım bol su diyorlar bir de ama işe yaramıyo pek😑
SevgiGzalAte dilek1 rica ederim tatlım geçmiş olsun ben Almanya da yaşıyorum burası Türkiye ye rağmen biraz daha serin olmasına rağmen yine de ödem oluyor hayırlı ile geçse günler de yavrularımıza kavuşsak hayırlılısı ile inşallah 🤲
Dorati 37 numara ayak numaram bence suan 40 falan 🙄 yastık koyup dikince biraz iyi geliyo. Doğumdan sonra hemen inermi acaba