Güzel anneler yardiminiza ihtiyaçim var😕33+3 günlük gebeyim 4 gündür çok fena üşüttüm grip oldum burnum gogsum tikali nefes alamiyorum içim yaniyor öksürmekten maf oldu agzimda iğrenç bir tat var öksürdükçe bebek kasiliyor ve benden sivi geliyor evde nasil atlatabilirim bu durumu ve ya acil doktora gitmem gerekiyor mu😕