Yerlesme kanaması diye bir şey yok canım lekelenmesin her türlüsü hamile biri için normal değil. He doktora gidersin içerde kanama alanı yoksa o zaman normal der ama içerde kanama alanı varsa ilac veya iğne verir. Yerlesme kanaması dedikleri çok fazla olan bir şey değil lekelenme genelde düsük riskidir. Benim de başıma geldi yasadım hepsini