Ozzgeee İyi akşamlar 17+2 haftalık olduk. İki üç haftadır sağ kasıkta ağrı oluyor ne zaman geçecek bu ağrılar? Neden olur ki?
Fasulyemibeklerken Ozzgeee Cnm merhb rahim büyüyor ve baskılar ondan diye biliyorum çok şiddetli ise doktorunla görüş mutlaka 🙏
Sermec27 Ozzgeee bilmiyorum benim de ara ara oluyor su an 21+4 haftalık hamıleyım bugun sol kasıgıma batma oldu şimdi her iki kasıkta da hafif batma var idrar testi temiz 3 gün önce kontrolüm vardı hersey güzel rahim agzı uzunlugu da iyi sebebini bilmiyorum
Guldenur Benimde kasık ağrım oluyordu doktorum ayaklarını sıcak tut gerekirse sıcak su torbası koy ayaklarının altına dedi. Hala ara ara ağrım oluyor ama eskisi kadar fazla değil.