Bugün 35+2 günlük gebeyim aynı zamanda gebelik şekerim insülin diyet yapıyorum kontrole gittim ama bebeğime kordon dolanmış 1 defa boynuna 3 haftada sadece 300 gr almış geride kalmış dedi doktor ve mahvolduk çok üzüldüm sabahtan beri ağlıyorum hareketlerini takip et dedi 1 haftaya gideceğim tekrar böyle olupta tecrübeli anneler tecrübelerinize ihtiyacım var benimle paylaşın umut olun lütfen 🙏🏻 Ona birşey olursa diye çok korkuyorum