Esrayaban34 Kızlar 39+6 haftalık hamileyim bugun düzenli sancılarım oluyor lakin alttan kendin baktığın zaman açılmanın olup olmadıgını kendim anlayabilirmiyim bakıyorum aynadan ama açılmamış gibi gözüküyor
Yaagmurr Esrayaban34 canım imkansız doktorun eliyle bakması gerek hiç utanma herkes yaşıyor aynı şeyi
132025 Esrayaban34 rahmini o şekilde görmen mümkün değil mümkün olsa doktorlar parmakla kontrol etmez
isimsizbiranne Esrayaban34 mümkün değil bunu anlamanız kendiniz elinizle bile anlayamazsınız bakmayı bırakın
bltern1 Esrayaban34 canım öncelikle Allah sağ salim kavuştursun bebişinle sancılarını rahatlatacak bişeyler yapabilirsin sıcak duş al girebilirsen eşinle ilişki olsun açılmayı hızlandırıyormus o şekilde sen aynadan göremezsin el ile kontrol edilir canım kendine çok dikkat et Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Esrayaban34 @bltern1 Aminnn Allah razı olsun canım cok teşekkür ederim rabbim hepimizin yavrularını sag salim kucagımza almayı nasip eylesin inşallah 🤲 ❣️
Esrayaban34 @Yaagmurr saol canım Allah razı olsun utandım sorarken de ama bilmiyordum teşekkürler ögrenmiş oldum
Annecik_ Esrayaban34 yok onu sen anlayamazsın anladığında ise zaten açılman çok olmuş olur riske atma sancıların sıklaşınca hemen hastaneye