485269 Peloooo Bende yaptırdım ultrasonda bebeğin kalbine bakıyolar. Herhangi bir sıkıntı olmasından değil doktor öylesine istemişti benden
Ayten25- Peloooo bende yaptırdım ama heran gibi bir sorun olduğundan değil sadece rutin kontrol dedi doktorum ultrasondan bakılıyor 😊
Peloooo Anne karnındaki bebekte kalple ilgili bi sıkıntı görüldüğü zaman bebekten eko istiyorlar sıkıntının derecesini öğrenmek için
Peloooo Limonumm sizinki amniyosentez galiba fetal eko ultrason cihazıyla bebeğin kalbine bakıyorlar diye biliyorum
Emelikon Anne karnında bebeğin kalp atışını dinliyorlar kalpte sıkıntı olup olmadığına bakıyorlar umarım bişeyi yoktur bebeğinizin sağlıkla kucağınıza alırsınız inş 🙏🏼
Emelikon Peloooo evet yaptırdım iki hafta da bir de yine yaptırıcam bebeğimin akciğerinde kist görüldü kalbine baskı yapıyormuş ona bakılıyor sürekli Allah herkese sağlıklı huzurlu bir doğum nasip etsin gerçekten sıkıntı insan hamileliğini yaşayamıyor.. sizden niçin istendi
Emelikon Peloooo inş bişey çıkmaz yada ilerde geçer yani böle şeyler pekte güvenilmiyor bilemiyorsun bakanın gerçekten işinin ehli olması gerekiyor Allah şifa versin 🙏🏼
Sebahat15ekim Bende yarin fetal eko yaptrcam, bebegin kalbinde delik var dediler Deliğin yeri ve buyuklugune bakilacak Insallah buyuyunce kapanandandr die dua ediyorm 😔
didemblr Sebahat15ekim kapaniyormus canım o her bebekte goruluyormus ayrıntılı ultransnda ya da fetal ekoda
Sebahat15ekim Peloooo gittim ama bebek sirtini döndügnü icin pozisyonjndan dolayi bakamadi hftaya carsamba bakalm