damlali muruvvet20 kabızlık ve vajinal enfeksiyonumdan dolayı arada gelen pembe kanlı akıntım🤦🏻♀️ 21+2yim geçmiyor düzelmiyor
riverandsun muruvvet20 mide yanması, hazımsızlık, kusma 🤢 31 haftalık olduk neredeyse bitmedi bitmiyor ben bittim artık
ipek_94 muruvvet20 10. Haftadayım bulantı ve gaz sorunum var özellikle akşam yemeklerinden sonra o kadar çok midemde gaz oluyor ki sürekli geğirmek istiyorum. Ama olmuyor. Halbuki yedigime de dikkat ediyorum çok kötüyüm doktora söylüyorum normal diyor 😞
Boncukgiller003 ENFEKSİYON ENFEKSİYON VE ENFEKSİYON 😐😒 İdrar yolu enfeksiyonu vajinal enfeksiyonlar beni bı salın artık 😒😒
damlali mmk01 kabızlıgıma şurupta etki etmiyor siz nelere yapıyorsunuz ?? Bide sizinde vajinal enfeksiyonmu var pembemsi akıntım oluyor
nnurguler 21+2 deyim. Galiba en çok dert yandığım başta mide bulantısı ve uyku haliydi. O geçti. Mide yanması ve huzursuz bacak sendromu başladı. Bir türlü uyutmuyor bacağım bir türlüüü :( biraz da karında çatlak var tabii :)
Seymassrioglu nnurguler bacak sendromu bendede vardı bacaklarımi yoracak hareketler yapardim ancak öyle uyurdum yürüyüş squat gibi
mmk01 damlali bol su içmeye çalışıyorum 2,5 3 lt arası ama fayda etmiyor kayısı felan yiyorum haftada bir kere az çıkabiliyorum mahvoldum bnde vlla 😏
portakalcice Enfeksiyon için turna yemişi yiyin kızlar , doktorunuza sorun hatta yarın bime gelecek inanılmaz faydası oluyor
2368 Haftadayım en başından beri kabızlığım var galiba böyle devam edicek çok üzülüyorum 😭 mide bulantılarımda ilaç içmesem devam ediyor 😢 iki haftadırda bel kalça bacak ağrısı başladı hayırlısıyla bi doğursaydık şimdiden eski enerjimi çok özledim 🤪
muruvvet20 2368 Zaman çok çabuk geçiyor. Bende 31 haftadayim rahat yatamıyorum. Bı doğursamds diyorum uçak pozisyonunda uyuyabilsem😄
muruvvet20 ipek_94 Evet canım. Normal 4 aya kadar falan devam eder sonra benim Duygus97 Amin canım inşallah 🙏🏻
Mgs21715 ipek_94 17.haftadan sesleniyorum gaz sorunu bende de var bı ara hafif geçti gibi oldu şu an aşırı yanma hissi var midemde ne yapsam geçmiyor 🥺
muruvvet20 Mgs21715 mide yanması benimde oluyor. Ama gaz sancım çok şükür olmadı. Umarım geçer gebelik güzel birşey tanıdı cikartman dileğiyle ☺️❤️🙏🏻
ipek_94 Mgs21715 ayy bende ilk 3 ay sonra geçer diye seviniyordum bunla nasıl basa çıkacağız bilemiyorum dün uyuyamadım 😔