gizemgnll yürüyüş yap her akşam bir de ben hastaneye gittiğimde yatışım yapıldığında şu squat hareketini bi kaç kez yaptım odanın içinde de yürüdüm duş al birde. Ben sancıyla gitmedim bu arada hastaneye suyum geldi sandım nişanımmış meğerse renkli bi akıntıda değildi açıklık vardı hastaneye gittiğimde yatırdılar. Bi belirtide hemen doktoru ara ben hemen aradım ellerim titreye titreye. Her şeyi dene yürüyüş, duş, squat hareketiii. Allah sağlıkla almayı nasip etsin inşallah çok güzel bir şey ne zaman geleceği belli olmuyor bebişlerin, yeter ki sağlıklı olsunlarr 🙏🏻 Bir de bol bol dua yatışın yapılınca ❤️