Merhaba güzel anneler! Ben 6 haftalık hamileyim ve 10 gündür karin ağrısı ve kanamam var. Bebegin daha kalp atışı bile başlamadı ama kersem gözüküyor ve kesenin etrafında herhangi bir kanama ya da bir sıkıntı gözükmüyor. Doktorum düşük riskimin olduğunu ve sürekli dinlenmem gerektiğini söyledi. Aranızda benim gibi sıkıntı yaşayanlar var mi? Çok stresliyim ne olacağını bilmiyorum.