HasretCicekk Selam kizlar bugün hamile olduğumu öğrendim yarın doktora gideceğim fakat belim çok ağrıyor bu normal mi bilgi verirseniz sevinirim
Asyaerciyes HasretCicekk benimde çok bel ağrım oluyor tavsiyem kadın doğum ise 7 hafta kadar bekleyin derim kalp atışı duyulmuyor kese görülmüyor yinede süze kalmış 🙂 hem tekrar çağırıyorlar ekstra ücret
HasretCicekk Asyaerciyes yarın keseye yerleşmiş mi nasıl diye bir doktordan duyuyim demiştim çok endişelendim bel ağrım çok olunca.arada kasıklarıma vuruyor ama çok değil
Zyneepemree [silindi] 8 haftalık olacağım yarın o göğüs ağrısı hala var bende merdiven çıkınca daha fazla ağrıyor
Zyneepemree HasretCicekk git gel yapmaktansa bence 1 hafta daha bekle garanti olsun belli kesenle birlikte kalp atışını da duyarsın . Ben 6+1 de gitmiştim öğrendikten 2 hafta sonra hem keseyi gördüm hem kalp atışını duydum bi daha kan testiyle falan uğraşmadım
Asyaerciyes HasretCicekk magnezyum veriyor iyi gelir inşallah benim belim kitleniyor resmen o kadar ağrı oluyor ki normalde biraz kilom vardı mesela ama bu kadar olmazdı bazıları erkek bebekte çok olur felan dedi anlayamadım
[silindi] Zyneepemree ooo merdiven fln ne kelime kolum degse etim kopuyo gibi oluyodu sütyen bile takamadım 20 haftaya kadar sürdü benim sonra bıçak kesmiş gibi Bi anda yok oldu doktora sormuştum 9ay bile sürebilir demişti ama sürmedi hamdolsun
Zyneepemree [silindi] benimde böyle gece bazen yan yayınca kenarları nasıl acıyor bütün gece uyuyamıyorum inşallah benim ki de en kısa zamanda geçer ☺️