Merhaba şubat anneleri bugunde nerdeyse bitti 39+6 olucaz ama hala tık yok , persembeye kadar gelmesse ebe randevusu var daha önceki randevuda gelmsse 42 kadar yolu var dedi , bende 40 dan sonra endişeleniyorum tehlikeli Olabiliyor , sizde durumlar ne nasıl gidiyor kaçıncı haftadasınız , ve benim gibi bekleyen varmıı , bu arada doğumun başlaması için önerileriniz nelerdir ?