Kızlar biliyorsunuz 4. Sezeryanim olacak.ara ara şu son 2 haftadır dikis yerimde sanki bıçak.saplanircasina bı acı hissediyorum.ara arada sanki.cocuk.asagidan düşecek gibi aşağı kısıma baski yapıyor bunlar normal demi ya diyorum.acaba sancım.mi oluyor anlamıyorum hiç bir hamileliğimde hatırlamıyorum böyle bı durum bı size sorayım istedim