Yildizanne bebekten kaynaklı mide yanması çok normal zaten çoğu insan yaşıyor mide ye baskı yapması, saçlanması herşey etkiliyor 34. Haftamdayım ben 🤗 nexium diye hap verdi eşimde mide yanmasından şikayetçiydi o hap sayesinde geçti ikimizde çok şükür 🤣 o da içiyor doktor ona da kullanabilirsin zararı yok dedi ona da aldık sen yine de doktoruna danış ❤️