A dostlar bugün kırmızı kırmızı çatlaklar gordum daha 16 haftalıgim şaşırdım görünce kaşınıyordu birkaç gündür, hindistan cevizi yağı sürüyordum ama pek de fayda etmiyor galiba bio oil siparis ettim bir umut 😂 benim gibi erkenden olan var mı karnım biraz çıktı , ailemde de kadınların hepsi çatlamış maalesef teyzem demişti bana naparsan yap çatlarsin bizde genetik dedi 😒😂 Olsun ama bebeğimin sağlığı önemli tabi 😘