Yigitkeriminannesi Canım anneler siz kanguruda hangi markayı tercih ettiniz saglamlik rahatlık ve her yöne kullanılabilirlik açısından hangisini önerirsiniz?
Beyzan Yigitkeriminannesi ben mamadus aldım bence çok benzerler zaten bebeğim 15 günlüktü yenj doğan aparatıni kullanarak çıktım dışarı Cok güzel ve kullanışlı ellerin boşta. Şimdi ikinci gebeliğim kanguru sağlam duruyor yine kullanacağım sadece şimdi bir de siling deneyeyim ditirumy evde takmak için çünkü bir çocuk daha olunca ikisj de ilgi bekler.
Zemudaa Yigitkeriminannesi ilk cocugumda solomom kullanmistik fena değildi bunda bilmiyorum tekrar solomom alir miyim sanirim hayir
Pelin093 Zemudaa merhaba neden almazsiniz bende solomom almak istiyormda kararsizim kullanislimi acaba diye