Sevgikaplan21 41+1 oldum daha tık yok kızlar yarın gel bı bakalim dedi doktorum sizce nezaman doğuracağım 😂
kalben_duam Sevgikaplan21 benimde erken doğum riskim var bebeğim çok küçük bizede dua edermisin bizde en azından 38. haftaları görelim😢 sağlıkla kucağına al ne mutlu sana allah bi avazda kurtarsın