Bussratozaan Kızlar selam biz 12+2 haftalık odluk bugun ikili testimiz var cinsiyeti beklemiyorduk ama doktorunda demesine göre erken gösterdi bildiğiniz acttı bacaklarını erkek dedi doktor sizcede öylemi