Songulgnydn55 Aysi bende oğlumu bekliyorum ismi Çağan Ali olcak insallah Umarım saglıkla alırız kucagımıza🙏
NurtenOvaKolay Aysi Ben hamile kalmadan önce diyordum Erkek olursa Ateş diye. Bence cok güzel bi isim hem cok kimsedede yok ☺️
istanbulluanne Bizde bu gün öğrendik erkek olucağını ama ismi hazırdı zaten Uzay Sarp olucak insalh 😊
Sezen07 Aysi kız bebek bekliyoruz ama malesef hala ne isim koyacaz bulamıyoruz bu gidişle doğuncaya kadar anca karar vercez 😊🌹🌹