Edibaby bi hemşire olarak bi kaç tavsiyede bulunabilirim ki zaten sen de biliyorsundur.
ilk olarak kesik atılacak bölge ve genital bölgeyi sezaryenden önce temizlemeni öneririm enfeksiyon açısından ve sezaryenden bi gün önce de duşa girmelisin
Bir diğer konu da kullandığın ilaçlar varsa guatr, astım , şeker ve tansiyon gibi onları çantana koy
Hastane çantan hazırdır mutlaka son kontrollerini yap
Ameliyattan bi gün önce doktorunun önerdiği ilaçlar varsa dışında ilaçlar varsa kullanmamalısın kanı sulandırabilir
Ameliyattan önce 8 saat açlık gerekiyo
Bunlar dışında sakin olmalısın korkmamalısın ameliyathane ekibi sana moral vericektir eminim.
ameliyattan sonra bol bol su ve kahve tüketmelisin yanına kahve al bence. Sezaryenden yatakta seni dik oturmasınlar buna dikkat et🥰