busbusssss Bende aynı hastaneye gidiyorum benimde ilk doğumum sezeryan 22 ay oldu, buda ikinci doğumum 32 haftalığım , normalde 38 den sonra alıyoruz dedi bana doktor haftam belli ama net birgğn vermiyorlar maalesef devlet ve şehir hastaneleri.. yani özeller gün veriyor ne güzel keşke diğer hastanelerde aynını yapsa çünkü normal doğum değil belli kesin sezeryan olacağımız beklemek çok saçma geliyo o yüzden zaten doktorumla da konuştum bana dediği şu zaten herhangi bir ağrı sancı çekmemen lazım yoksa rahmin parçalanır dedi 38 haftada gel bakarız dedi kaldı öyle ama burda okuduğum kadarıyla o haftalarda gideni de acillik değilsin bi belirtin yok diye yolluyorlar bu ne perhiz bu ne lahana turşusu yani saçmalık 🙄🤷🏻♀️