esratalha yani doktor riski her zaman için söylemek zorunda ama malesef biz gebeler duyar duymaz hemen karaları bağlıyoruz devamını dinlemiyorum bile ama sakin olsun dediğim gibi kan sonuçları da gelsin tüm risk hesaplansın sonra bir perinatoloğa gitsin gerek duyulursa nifty, amniyosentez, getal DNA yapılır ama daha şimdiden bebeğine kesin teşhis yapılmış gibi davranmasın